10 comments on “Zmrocznik gładysz (Deilephila elpenor) – gąsienica, jak trąba słonia

  1. Świetne zdjęcia, szczególnie to z dorosłym motylem z boku. Różowy zdecydowanie nie jest moim ulubionym kolorem 🙂 No i jak zwykle bardzo dużo ciekawych informacji.

  2. Znalazłam kiedyś jego gąsienicę wijącą się na ulicy 😀 przez chwilę myślałam że to kawałek węża 😉

  3. Właśnie spotkałam taką gąsienicę na swojej działce. Miałam wrażenie, że się na mnie patrzy. Cudo. Mam nadzieję, że się przepoczwarzy i zamieni w piękną ćmę.

  4. Piękny motyl, piękne zdjęcia. Przeprowadziłam się na wieś. Dużo ciem obserwuję wiec zaczęłam się interesować jak się nazywają i gdzie żerują. Muszę zgłębić Twojego bloga!

  5. Pingback: Dziwadła wśród polskich gąsienic – Część I | Świat Makro.com

  6. Pingback: Sprytna gąsienica – rymowana bajka dla dzieci - janykiel.pl

Dodaj komentarz