3 comments on “Nadrzewek długoskrzydły (Meconema thalassinum) – mieszkaniec koron drzew

  1. Na pewno można go spotkać w centrum Warszawy – przez całe lato aż do teraz z rosnącego za oknem drzewa liściastego wpadali wieczorami (z czasem coraz więksi) przedstawiciele tego gatunku. Potem, niestety, zwykle schli w jakimś kącie. Jak zwykle świetny wpis, dzięki!

  2. Dzięki za wszystkie informacje o tym stworzeniu, świetnie mi znamym z widzenia. 🙂 Potwierdzasz moje obserwacje – przypuszczałam, że nadrzewki prowadzą nocny tryb życia. Przez całe lato widuję ich mnóstwo na osiedlu, bo w dzień uwielbiają spać nad wejściami do klatek schodowych (nocą oświetlonych). Zupełnie jak ćmy. 😉

  3. Interesuję się wieloma rzędami owadów, ale ten mi jest bliski z powodu wspomnień z dzieciństwa.
    Planuje spisać gatunki występujące w mojej miejscowości na przyległych bagnach, ale mam jeden problem jest mało literatury i kluczy Polskiej na tamt prostoskrzydłych, dysponuje tylko książką Heiko Bellman i kluczem z 50 lat PTE. Gdyby ktoś coś polecił lub przesłał był bym wdzięczny. 😆

Dodaj komentarz