7 comments on “Bujanka większa (Bombylius major) – kukułczy koliber

  1. Aja dopiero jak zobaczyłem to cudo nie wierząc własnym oczom postanowiłem to przeczytać. Nigdy nie słyszałem o takich owadach i pierwsze co pomyślałem to że komuś koliber z klatki uciekł. 🙂

  2. Mialem wczoraj szczęście i natrafiłem u babci w ogrodzie na tego prześlicznego owada 🙂 dziwiłem się, bo pierwszy raz coś takiego napotkałem, latały 2 nad jakimś krzaczkiem, wisialy nieruchomo w powietrzu i co chwila uciekaly i wracaly, bardzo płochliwe :p probowalem zlapac heh. Bujanka jest słodziutka, taka śliczna że napatrzeć sie nie moge na zdj (bo w realu niestety nie mialem okazji sie dobrze przyjrzeć) 😉

  3. Dzisiaj zrobiłem zdjęcie bujanki w ruchu, jest 23 wrzesień trzepotała tak szybko skrzydełkami że nie byłem wstanie określić czy była plamkoskrzydła

Dodaj komentarz