12 comments on “Grabarz żółtoczarny (Nicrophorus vespilloides) – W boju o martwą mysz

  1. Witaj ,po piewrszym wpisie domyśliłam się,że to ty……piękna fotografia i jak zasze wspaniały opis….
    😉
    dodałam cię…mżesz zaglądać…
    😉

  2. Jestem pod wrażeniem prowadzonego bloga. Siedzę już drugą godzinę i nie mogę się oderwać od czytania 🙂
    pozdrawiam

  3. Pingback: Żuk leśny (Anoplotrupes stercorosus). – „Co warte jest życie robaka?” | Świat Makro.com

  4. Pingback: Ścierwiec (Oiceoptoma thoracicum ) – Członek „służby sanitarnej lasu.” | Świat Makro.com

  5. Pingback: Ścierwiec (Oiceoptoma thoracicum ) – Członek „służby sanitarnej lasu.” | Świat Makro.com

  6. Świetnie napisane,fopoero dziś w nocy trafiłem swojego pierwszego grabarza żółtoczarnego.

  7. Relacje grabarze-roztocza (zjawisko forezy) jest jednym z bardziej interesujących pośród tych organizmów. Ostatnie zdjęcie sztos 🙂

  8. Pingback: Niechciani goście | Grabarz (Nicrophorus) – Co mi się nawinęło przed obiektyw – Witold Ochał

  9. Pingback: Ścierwiec (Oiceoptoma thoracicum) – członek „służby sanitarnej lasu” | Świat Makro.com

Dodaj komentarz