4 comments on “Puklica rudnica (Acanthosoma haemorrhoidale)

  1. chyba widuję takie od czasu do czasu, ale wydaje mi się, że nie spotkałem jeszcze osobnika mierzącego ok 2 cm… muszę się mocniej rozglądać, bo byłby to fajny łup 😉

    • Właśnie przed chwilą miałem takiego dużego osobnika w mieszkaniu na dziewiątym piętrze.
      Nierozważnie złapałem go do ręki, żeby go wyrzucić za okno.Ręka śmierdziała bardzo nieprzyjemnie.
      Katowice-gajor

  2. Bardzo ładne są oba te gatunki. 🙂
    Kiedyś, dawno temu byłam przekonana, że spotkałam puklicę, ale jak zdobyłam trochę wiedzy i rozeznania, okazało się, że to tylko Elasmostethus. Echh. 😉

Skomentuj

