2 comments on “Przebudzenie – wodny świat owadów i innych bezkręgowców

  1. fajny wpis!

    ja również staram się od pewnego czasu przyglądać nieco bliżej wodzie, a raczej temu co w niej pływa. Fotografowanie stworzeń wodnych jest nieco trudniejsze niż lądowych, zwłaszcza na wodzie, ale próbować oczywiście warto. Chwilowo nie mam jeszcze tak bogatej kolekcji, ale myślę, że coś wrzucę przed rozpoczęciem nowego sezonu (bo ja ciągle jeszcze nie próbowałem w tym roku).

    ps. u mnie wypławka na biologii nie było, a jeśli był, to przemknął na tyle szybko, że go nie zapamiętałem. W naturze go również nie spotkałem…

  2. mam co prawda pod nosem mały stawek, ale jakoś nie przyszło mi nigdy do głowy, żeby obserwować życie w nim (poza żabami i rybkami). Trzeba się będzie uważniej przyjrzeć co się tam dzieje. Ale najpierw to musi się lód stopić :/

Skomentuj

