9 comments on “Biegacz skórzasty (Carabus coriaceus) – zabójca w skórzanej zbroi

  1. traszka zwyczajna i biegacz skórzasty byli tacy fajni i tego biegacza można brać do ręki tylko ale się broni i tyle a traszka jest chroniona i tyle

  2. Przeczytałam z uwagą, nigdy jakoś nie zagłębiałam się w tematykę chrząszczy, biega tego co roku sporo ( mieszkam niemal w lesie) ,trudno mi jednak powiedzieć czy takiego biegacza dokładnie widziałam choć raz.
    Cenna informacja ,że bronią się .Moje dzieci nie boją się takich stworzonek i lubią brać na ręce żeby się przyjrzeć, uprzedzę że nie wolno:)

Skomentuj

